شریک جهت کارخانه آرد کامل -مشهد

3 سال قبل در خراسان رضوی ، مشهد
کد آگهی : 4261
    شهرمشهد
    استانخراسان رضوی

بنده چندین سال در زمینه دانه های روغنی و ارزش غذایی برخی آردها و مخصوصا آرد کامل گندم هم تحقیق کردم و هم در مشهد یک کارخانه آرد کامل گندم رو برای کسی راه اندازی کردم. ضمنا مجوزات آرد کامل گندم براحتی داده نمیشه و حدودا 8ماه اون کارخونه درگیر بود تا مجوزات لازم رو اخذ کرد. اما الان ظرفیت تولیدش رو حدودا 2برابر کرده ولی کیسه آردش رو زمین نمیمونه و بلافاصله بعد تولید به دست نانوا میرسه.

موارد بالارو گفتم چون بعضیا تماس میگیرن و میگن چقدر سود داره. کلا اگه فقط دنبال سود هستین پیشنهاد میکنم دلالی و قاچاق کالا سودش از اینا بهتره. اما اگه دنبال تولید داخلی و به فکر سلامت مردم و کشور هستین و در کنارش سود هم براتون مهمه، این یکی از اون کارهای انسانی و سود ده هست. فقط تلاش و فرهنگ سازی میخواد.

بنده بعنوان طراح و سازنده برخی ماشین آلات در این حوزه و راه اندازی کامل خط تولید آرد کامل آماده مشاوره، اجرا، همکاری و شراکت با افرادی هستم که دوست دارن این حرفه رو راه اندازی کنن.

بنده سرمایم دانش و تجربه ام است و اگه برای شراکت خواستین باید یک نفر باشه که سرمایه بزاره و دنبال کارهای مجوز بره. بنده هم از صفر تا صد ساخت و یا خرید و نصب و راه اندازی و بعدش استحصال محصول رو بعهده میگیرم.

ضمنا بنده مشهد هستم و اولویتم مشهده. اما اگه هرجای ایران باشید بدلیل اهمیت موضوع آماده به همکاری هستم

موفق باشید

618 بازدید کل ، 1 امروز

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه